K-Supermarket Nummela

Joustavalle vuoropalvelujärjestelmälle ilmeni tarvetta, kun posti alkoi toimia Nummelan K-Supermarketissa. Toimme postipisteelle EWQ EL-lippukoneen ja asensimme myymälään kaikkiaan kolme EWQ Asiakasnäyttöä; yhden postin palvelutiskin oheen, toisen maitohyllyjen luo ja kolmannen lihatiskin eteen. Jonotilannetta on näin mahdollista seurata myös kaupan puolelta ja tehdä vuoroa odotellessa ostoksia. Lisäksi sijoitimme yhden EWQ Jononäytön postipisteelle informoimaan henkilökunnalle jonotusajasta sekä jonossa olevien asiakkaiden määrästä.

Vuoropalvelujärjestelmä vapauttaa asiakkaat jonoista ostoksille

”Postissa asioi päivittäin yli 300 asiakasta, joista suuri osa tulee ruuhka-aikoina. Tuntui siis järjettömältä, että asiakkaat joutuisivat seisomaan turhaan jonossa ja vasta tämän jälkeen siirtyisivät ostoksille. Tarvitsimme ratkaisun, joka helpottaisi sekä asiakkaiden vierailua että oman henkilökuntamme työskentelyä.

EWQ Vuoropalvelujärjestelmä vapauttaa asiakkaat jonotukselta ostoksien pariin. Peruskierron varrella sijaitsevat asiakasnäytöt pitävät asiakkaat ajan tasalla oman vuoron lähestymisestä. Kun vuoro on kohdalla, asiakkaiden on helppo siirtyä ostoksineen kassojen ohessa sijaitsevalle postipisteelle.”

Tärkeä työkalu henkilökunnalle

”Henkilökunta on ollut tyytyväinen järjestelmään ja sen käytettävyyteen. Koska samat työntekijät palvelevat sekä kassalla että postipisteellä, jonotusajan sekä jonottavien asiakkaiden määrien näkeminen on tärkeää. Korkealla sijaitsevat asiakasnäytöt näkyvät pitkälle, jolloin henkilökunnan ei tarvitse ”kuikuilla” hyllyjen välistä.”

Iloiset asiakkaat ja lyhyet jonot

”Vuoropalvelujärjestelmän tärkeys tulee esille viimeistään marras- ja joulukuun ruuhkissa. Postin asiakasmäärä kasvaa tällöin huomattavasti ja haluamme välttää pitkät jonot. Järjestelmän avulla pidämme asiakkaat iloisina ja jonot lyhyinä!”

Petri Miettinen

Kauppias, K-Supermarket Nummela

Sijoitimme postipisteellä EWQ-EL lippukoneen sekä EWQ Asiakas- ja jononäytön.

Asensimme myymälään kaikkiaan kolme EWQ Asiakasnäyttöä; yhden postin palvelutiskin oheen, toisen maitohyllyjen luo ja kolmannen lihatiskin eteen.

Hyödynnetyt ratkaisut

Huolto ja tuki

0200 20502 (1,95€/min+pvm). Huoltoneuvontamme palvelee arkisin klo 8-16.

Myynti

Myyntihenkilöstömme palvelee puhelinnumerossa 0207 414 680

Yhteydenotto

Yhteystietosivulta löydät yhteydenottolomakkeen ja käyntiosoitteet.