Nykyaikaista teknologiaa asiakasvirtojen hallintaan ja analysointiin.

Asiakasvirtojen tehokas hallinta sekä optimointi ovat olennainen osa hyvää palvelua.  Asiakastyytyväisyyden turvaamiseksi ja henkilökunnan työn helpottamiseksi tarjoamme ratkaisuja, jotka ovat räätälöitävissä kunkin käyttökohteen asettamien vaatimusten mukaisesti.

Tehosta asiakaspalvelua

Toimitamme asiakkaillemme ratkaisuja, jotka mahdollistavat palveluprosessien tehostamisen sekä niiden seurannan. Järjestelmät ovat sovellettavissa eri liiketoiminta-alueiden asiakaspalvelupisteisiin ja mukautettavissa toiminnan muuttuvien tarpeiden mukaisesti.

Palveluprosessia voidaan seurata reaaliaikaisesti ja tiedot kerätään raportteihin analysoitaviksi.

Asiakkaitamme ovat mm. pankit, posti, apteekit, vakuutusyhtiöt, sairaalat, kaupan keskusliikkeet, kunnalliset virastot, autoliikkeet sekä yritykset, joille asiakastyytyväisyys on tärkeää.

Lippulaivatuotteemme on Eurosec Oy:n kehittämä EWQ-asiakasohjausjärjestelmä, jolle on myönnetty kotimaisuudesta kertovan Avainlippu-merkin käyttöoikeus.

EWQ-vuoropalvelujärjestelmä

EWQ-vuoropalvelujärjestelmä on Suomessa kehitetty ja valmistettu langaton asiakasohjausjärjestelmä asiakasvirtojen hallintaan ja analysointiin. Ratkaisu mahdollistaa tehokkaan ja modernin asiakaspalvelun kaiken kokoisissa asiointiympäristöissä. Käyttöönotto on erittäin helppoa, asennus ei vaadi ennakkovalmisteluja ja järjestelmä toimitetaan valmiiksi ohjelmoituna.

Suomeen on asennettu jo yli 2500 kappaletta EWQ-vuoropalvelujärjestelmiä ja ulkomaan vienti on kovassa kasvussa. Valtuutettuja jälleenmyyjiä sijaitsee ympäri maailmaa, mm. Skandinaviassa, Virossa, Latviassa, Sveitsissä sekä Yhdysvalloissa, Marokossa ja Venäjällä.

EWQ-vuoropalvelujärjestelmä on osa Eurosec Oy:n rekisteröimää tavaramerkkiä EWQ Systemsiä.

Feedbackterminal

Suuri osa asiakkaista jättää ostamatta tai vaihtaa toimittajaa huonon asiakaskokemuksen vuoksi. Feedbackterminal on palvelu asiakasuskollisuuden ja myynnin kasvuun! Kustannustehokas Feedbackterminal mahdollistaa laadukkaan palautteen keräämisen sekä tuloksien seurannan ja analysoinnin.

Palautteen antaminen on nopeaa ja helppoa, jolloin palautteen määrä pysyy korkeana. Markkinoiden helpoin ratkaisu on heti käyttövalmis, eikä monimutkaisia asennuksia vaadita. Kysymyksiä ja näytön tyyliä voidaan muuttaa sekunneissa selainpohjaisessa järjestelmässä.

Palautteen keräämisen lisäksi Feedbackterminalia voidaan hyödyntää mainostamisessa. Digital signage-puoli mahdollistaa erilaisten mainosten esittämisen ja tietojen keräämisen. Sisältöä hallitaan samassa selainpohjaisessa järjestelmässä, kuin palautepuolta.

Järjestelmäkuvaukset

Myynti

Myyntihenkilöstömme palvelee puhelinnumerossa 0207 414 680

Huolto ja tuki

0200 20502 (1,95€/min+pvm). Huoltoneuvontamme palvelee arkisin klo 8-16.

Yhteydenotto

Yhteystietosivulta löydät yhteydenottolomakkeen ja käyntiosoitteet.