• JASKA Retail Solution

    Myymäläkonseptin tehokkuuden jatkuvaan seurantaan ja asiakaskäyttäytymisen analysointiin.

JASKA Retail Solution

JASKA Retail Solution tarjoaa välineet myymäläkonseptin tehokkuuden jatkuvaan seurantaan ja asiakaskäyttäytymisen analysointiin. JASKA on apuna myynnin tehokkuuden parantamisessa ja keskiostosten kasvattamisessa.

Myynnin tehostamiseen

Haluatko parantaa myynnin tehokkuutta ja kasvattaa keskiostoksia?

JASKA Retail Solutionin avulla voidaan seurata missä toimipisteissä on eniten kävijöitä ja missä näistä toimipisteistä kävijöistä tulee tehokkaimmin maksavia asiakkaita. Markkinointikampanjoiden vaikutukset ovat seurattavissa mitatuissa kävijämäärissä ja maksavien asiakkaiden määrissä.

JASKA Retail Solution tuo hyötyjä sekä kauppiaille että tuotemerkkien omistajille.

Asiakasvirtojen ja palautteen seuranta

  • Palaute kerätään siellä missä asiakaskokemus syntyy
  • Palaute on välitöntä ja vastausprosentti korkeampi
  • Asiakasvirtasensorilla saat tietää todellisen vastausprosentin, saat oikean kuvan palautteesta
  • Asiakasvirtasensori kertoo sinulle tuotehyllyn, myymälän tai menun ohi kulkeneiden potentiaalisten asiakkaiden määrän
  • Voit mitata myös jonotusaikaa, viipyilyä ja asiakasvirran suuntaa
  • Asiakasvirtasensorin tarkkuus on 98%
  • Sensorit seuraavat asiakasvirtaa anonyymisti
  • Sensorit voidaan liittää suoraan Internetiin tai toimipisteen verkkoon
  • Asiakasvirtasensorit ovat älykkäitä: lapset, lemmikkieläimet ja ostoskärryt voidaan suodattaa laskennasta pois

JASKA Retail Solution tarjoaa välineet:

  • Asiakasvirtojen seurantaan ja analysointiin
  • Jonojen hallintaan
  • Ostosreittien analysointiin
  • Palveluprosessin laadun seurantaan ja analysointiin
  • Työvoiman optimointiin

Myynti

Myyntihenkilöstömme palvelee puhelinnumerossa 0207 414 680

Huolto ja tuki

0200 20502 (1,95€/min+pvm). Huoltoneuvontamme palvelee arkisin klo 8-16.

Yhteydenotto

Yhteystietosivulta löydät yhteydenottolomakkeen ja käyntiosoitteet.